קיבוץ רביבים 08-6562511

alon2496

20/02/2009
 
אין להשתמש בחומר מתוך עלון רביבים לצורך פרסום באמצעי התקשורת.

 לקבלת אישור יש להתקשר למזכיר קיבוץ רביבים טל' 08-6562587.

הוצאה אינטרנטית  מנשה לוי

הודעה על הוצאת עלון לרשת קוראים המבקשים לקבל הודעה  עם הכנסת עלון

לרשת מתבקשים לשלוח הודעה עם כתובת ה EMAIL  שלהם  לכתובת   ml33@netvision.net.il

מעלון לעלון

דוא"ל של העלון: alon.revivim@gmail.com  העורך: נתאי פרץ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


בשער: "השבוע בתמונות". עורך עלון לשעבר התוודה בפני שזו תמיד הייתה משאת נפשם של עורכי העלונים לדורותיהם - לשלב בעלון תמונות. בעבר זה דרש משלוח לבית דפוס בעלויות גבוהות, ונעשה לעיתים נדירות. עם השיפור בטכנולוגיה, ולא פחות חשוב הלמידה וההטמעה שלה – מתאפשר לנו לעשות זאת. אבל, כפי שכולנו יודעים, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לא שווה כלום ללא הגורם האנושי, וכאן אתם נכנסים, קוראי היקרים. מי שצילם תמונה מעניינת של משהו שקרה במשך השבוע ברביבים, מוזמן לשלוח אותה לדוא"ל של העלון שכתוב ממש כאן למעלה. אם יש בעיה טכנית בהעברת התמונות – צרו בבקשה איתי קשר, ואעשה כל מה שביכולתי כדי לסייע בכך. זה גם המקום להודות למנשה לוי, לאורנה חולתי ולאילנה בניה, שצילמו את התמונות שבשער. 

השבוע בעלון: עדין כותב על האיזו של האורווה – חצר האימונים החדשה. גיצי מבשר על הפעלה ניסיונית של הסיב האופטי. נקווה שהניסיון יעלה יפה... המזכירות הפעלתנית דנה בעניינים רבים, מומלץ לקרוא. מי שחם לו בחורף הישראלי השחון שלנו, מוזמן לדלג לסיפורו של בוצי על הטיול שלו באלסקה. אחר כך כבר יש חמור, ובפינה השמאלית התחתונה של החמור כתוב: שבת שלום!

                                                           נתאי פרץ


 


הלכתי, ראיתי

 

האיזו של האורווה

30 רוכבים הגיעו לתחרות רכיבה של אזור הדרום. האורווה שוקקת סוסים, רוכבים, כלי הובלה לסוסים, שופטים, רשמים, צלמים, אמבולנס עם ניני וד"ר עדנה איל הוטרינרית למקרה ש... כל זה קרה ביום שישי הקודם.

 

בהליכתי סביב הגדר הבחנתי שלאחרונה השתנו דברים באורווה. כריסטיאנה, מדריכת האורווה בשנים האחרונות סיפרה לי שלקראת התחרות נדרש תקן חדש לאורווה על מנת לקבל רישוי של "ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה" לקיים כאן תחרויות. לכן בצעו במקום שדרוגים שונים: המנאז' (חצר האימונים של הסוסים) המרכזית הורחבה ל-800 מ"ר. גם המנאז' החיצונית הורחבה ושתיהן רופדו בחול רך. מסביב למנאז' הפנימית נבנה אמפי מאולתר עליו ישבו הצופים בתחרות.

באורווה מתאמנים כ-40 ילדים מהאזור בהדרכת כריסיטאנה שני מהמדרשה (הייתה תושבת ברתמים) והנערה ברית גולדמן ממשאבי שדה. האימונים מתקיימים בימי ראשון, שני ורביעי. ועל הכל מפקדת זהר שר.

מזג האוויר היה של יום חורפי מקסים ולא היה צורך להשתמש �

חסר רכיב